سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش هک و اینترنت

 

بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?میلاد نادری

چهارشنبه 85/12/23  ساعت 11:56 صبح

بوت کردن

هر چند بوت کردن کار چندان سختی نیست ولی تمام ساختار ان از HACK ناشی میشود.
هکرها برای بوت کردن افراد یک سری کد نوشته و برای شخص مورد نظر از طریقی ارسال می کنند این کد ها به صورت یک PACKET ارسال می شوند و PACKET مورد نظر به علت بزرگی کانال ارتباطی کامپیوتر مورد نظر را مسدود می کند در نتیجه ان کامپیوتر مقابل یا از حرکت می ایستد یا به صورت اتوماتیک راه اندازی مجدد می شود.

در حال حاظر نرم افزار های بسیاری در بازار موجود است که کد ها را به صورت اتو ماتیک از طریق MASSENGER برای اشخاص ارسال می کنند .

حال طرز کار اکثر این نرم افزارها را توضیح خواهیم داد ، اکثر این نرم افزار ها دارای دو منوی BOOT و FILE هستند و در قسمت وسط این نرم افزارها محلی است که باید در ان ID مورد نظر
را تایپ کرد بعد از انجام این کار روی منوی بوت رفته و گزینه PM را انتخاب کنید و سپس گزینه BOOT و سپس شماره نسخه VERSION را که مربوظ به YAHOO است انتخاب کنید.

البته برای اینکه کسی متوجه نشود که شما عمل بوت را انجام داده اید قبل از اجرای نرم افزار بوت PM خود را باز کنید زیرا اکثر نرم افزارها ی بوت قبل از LOAD شدن یکسری نوشته بر روی صفحه می فرستند که مشخص می کند شما یک نرم افزار بوت راه اندازی کرده اید.

نرم افزاری با نام BOOTLAB وجود دارد که کد های ذکر شده را به طور دلخواه شما با یکدیگر ترکیب می کند، که برای اعمالمختلف بکار می روند.
البته لازم به ذکر است شخصی که از این نرم افزار ها استفاده می کند باید اشنایی کامل با این کدها داشته باشد ولی با این حال شما می توانید از عملکرد تصادفی این کدها نیز استفاده کنید و این نرم افزار خود نیز شما را راهنمایی می کند

نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پاسخگویی خودکار به ایمیلها
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

32513

بازدید امروز

10

بازدید دیروز

4


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

آموزش هک و اینترنت

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

بهار 1386
زمستان 1385

لوگوی دوستان



اشتراک